Dag 1 – Presentera mig själv

Hur beskriver man mig tro?
Jennifer Björklund Lif är jag, även kallad Freakymuffin.
Bor och är uppväxt i Tidaholm, men föddes i Lindome utanför Göteborg och bodde där tills jag var 6 år gammal.
Musiken och fotografin är mina två största intressen, sen har vi väl de vanliga som vänner, killar, snacka, redigering av bild och film, gymma, facebook och internet över huvudtaget.
Familjen består av 2 mammor, 2 pappor, 4 systrar, varav 2 är halv och två är låtsas och till sist en halvbror och en kanin.
Ska man rabbla upp utseende så finns det en hel del att säga men jag tar det kortfattat. Orginalfärgen på mitt hår är väldigt mörk blond, i mina ögon är det råttfärgat men det är olika från person till person. För tillfället är det rött och det trivs jag verkligen i. Blå ögon, så klart! Ca 168 lång och väger ca 70 kg (det mesta ligger i brösten, belive me!).
Normal klädstil/stil över huvud tager, klär mig som jag känner mig, men tycker väldigt mycket om emo/scene men orkar inte alltid vara den personen. Hatar fisk och skaldjur mest av allt trotts att jag är från västkusten. Älskar vänner, kärlek och cola, traditionellt svar, jag vet. Är en glad och sprallig tjej för övrigt, och ibland till och med lite freaky, där av smeknamnet. Är det något mer ni spekulerar över så är det bara att fråga!


Kommentarer
Julia säger:

Är DU freaky? Vad är jag isåfall? Sinnessjuk? x) <3

2012-02-07 | 21:48:21
Bloggadress: http://rewolwo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback