Dag 4 – Fem sanningar om mig

Sanningens ögonblick!

1. Är allätare inom musik, techno, metal, japanskt, balader, allt! Även om det inte syns på mig att jag har någon speciell stil så finns det i princip ingen musik som jag inte tycker om.

2. Jag har lätt för att bli glad och sprallig trots att jag har haft en dålig dag, för jag är egentligen en ganska glad och social tjej, trots att man kan ha sina raseriutbrott ibland!

3. Jag är grymt dålig på att ljuga (bra?). Syns väldigt tydligt på mig när jag väl försöker, mina mungipor börjar dra och "vibrera" så fort jag försöker ljuga, kan inte hålla mig, men det är ju bra. Jag är en ärlig människa, tro mig!
4. Jag har blivit lite beroende av att experimentera med mitt utseende. Har nu på senare tid kommit på att det är jävligt kul att göra annorlunda sminkningar, färga håret i vågade färger och att pierca sig. Visst måste man får lite variation på vardagen ibland?
5. Sist, men inte minst, större godismonster får ni leta efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback