Sista dagen på sportlovet

Känns lite trist, lovet har varit underbart skönt och det var verkligen ett nödvändigt lov, speciellt för mig som börjat bli så skoltrött på senare tid. Men det ska bli skönt att träffa klasskamraterna igen osv.
Har haft ett mycket roligt lov i alla fall. Hunnit med mycket, fast egentligen inget alls. Jag har tagit det lugnt, varit med vänner, även vänner jag inte umgåtts med på ett tag och det känns ju skönt att man kan umgås med dem igen också. Jag hade teori på körskolan måndag och tisdag, och så var jag även och gymmade med Jennifer en förmiddag, så lite vettiga saker har jag faktiskt också hunnit med i allt det roliga.
Har sovit hos Antonia de flesa nätterna, men även hos Emelie och hennes lillla bebis Melissa. Har varit mycket mysigt.
Just nu är jag med Antonia och vi ska dra oss ner mot Bea en stund, träffas och tjata lite. Skriver sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback