Superduperhelg!

Haft en supermysig helg med älskling och vänner. Älsklingen kom till mig i fredags, då jag också var med Antonia. Vi skulle till en kompis och parta lite efter som älsklingen fyllde år på lördagen. Fast det var inge vidare party, vi bara satt och hade trevligt och umgicks. Sen på kvällen sov älskligen hos mig, dundermysigt, låg vakna till typ 5 över 12 på natten så jag kunde vara det första som sa grattis till honom.
Sen på lördagen gjorde vi ungefär detsamma som fredagen, umgicks med folk, jag köpte mina nya skor, jag fotograferade Hampus och Martin och älsklingen sov hos mig igen, underbart. Sen så hade vi söndagen som bjöd på underbart härligt väder och lite migrän. Så jag och älsklingen tog en filt, ett täcke, en kudde och en alvedon och gick ut och la oss på våran altan där solen sken på något underbart gött. Lite alvedon, frisk luft och pussar av älskligen gjorde så migränen försvann.
Sen på kvällen åkte han hem, då blev det lika tomt som innan, usch. Tycker inte om att sova själv. Tycer inte om att vara själv över huvud taget. Usch säger jag bara. Men nu ska jag gå och dejta kudden, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback