Dan före dan före doppare dan! ^^

Tjohejj! :)
Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen, men men inget att göra åt! :)
Nu börjar det dra ihop sig, 2 dagar kvarb till julafton! :D
Ska fira jul hos pappa i Göteborg i år :)
Kommer bli jätteskojsigt :)

Nu sitter jag här hemma hos pappa och tar det lugnt efter den gräsliga trafiken
som var på centralstationen i Gbg... Fy fan säger jag bara :o Har aldrig sett något
liknande! Pendeln var försenad en halvtimme men kom inte för än 5 minuter efter
den nya tiden, & för det andra var det så mkt folk så man inte kunde andas knappt :o
Jaja, skett är skett, nu är jag iaf hemma :>

Har nyligen skaffat Ps cs2 (photoshop cs2) till min dator! :DD
Så nu sitter jag ofta och exprimenterar med lite bilder, mest bilder jag tagit själv <:
Så här får ni lite smakprov på dom :)





 



   

Awesome right? :3
Awesome right? :3
Awesome right? :3



japp:) vad tycks? :pp

Lovar att jag ska försöka blogga mer under jullovet nu :)


Puss&Kram Skumbanan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback