Jul, Jul, Strålande Jul !♥

Godmorgon och god jul skulle jag vilja säga :)
Morgonens början blev en bar början :)
Jag, och mina syskon Julia och Kevin tågade ner för
trappan ner i vardagsrummet. Där nere satt pappa &
Marie i soffan med filmkameran i högsta hugg och under
julgranen låg det klappar! ♥
Jag och syskonan satte oss i en halvmåne på golvet vid
granen och böjade raskt leta vilka paket som var till vem ^^

Jag fick:
*En cerisrosa hoodtröja från JC
*Parfymen: Avril Lavigne - Forbidden Rose + tillhörande
bodylotion
*En pärlplatta som min syster hade gjort
*700 kr

SUPERNÖJD :D♥

Nu ska jag fixa iordning mig och sen ska vi åka till Maries
föräldrar och fira jul som vi alltid brukar göra :)
kommer bli mysmys! :)♥



MMmmmMMmm ♥


MMmmmmMMmm ♥


Bloggar ikväll eller imorn bitti! ♥


Puss&Kram Skumbanan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback