22/2 ((:

Shuue bloggen! <3

Nu har skolan börjat igen efter en veckas sportlov... lovet har varit underbart kul ! <3 Tack alla som gjorde lovet tilldet bästa! <3<3<3

Saker jag gjorde under lovet:
* Bio 2 gånger ("prinsessan & grodan" och "Farsan"). Rekommederar båda filmerna, mebn "Farsan" var lugnt BÄST! <3
* Disco på Maggan <3<3<3 Tack Tjejjer § ni gjorde min kväll till den bästa <3
* Kalas ((:
* Sova med Antonia (Y)<3<3
*sova med min älskling (A) <3<3<3<3<3
* Chillaat :pp<3
* Festat på motorgår´n (Y)<3
* Vart med vänner ! <33
____________________________________________________________________________________________

Som ni såg har jag hunnit med en hel del detta lovet (: <3
Men nu har skolan som sagt börjat så nu är allt som vanligt igen.
Ska snart dra iväg och
dansa !<3

BTW...
Mitt internet krånglar så mitt uppdaterande av bloggen kommer inte gå så bra tyvärr :(( Men bloggar så snart jag kan <3<3


<3<3<3 Bästa lovet på länge <3<3<3



PUSS PÅ ER !(LL)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback