:))<3

Tjaa bloggen! <3

Vill bara börja med att klaga på en liten sak angående gårdagen. Igår hade blogg.se slutat fungera helt och hållet. Detta gjorde mig mycket upprörd efter som jag inte kunde uppdatera min blogg. Tycker att de som skapat blogg.se ska ta itu med sådana fel så fort som möjligt eller hitta felet med en gång och hindra det innan det bryter ut.


Nu till en lite roligare sak! :)
Dagen har varit toppen  !<3 Har vart med Antonia i skövdes äventyrsbad :)
Kuwlkuwl! :D Många fina minnen från dagen, puss pårejjj gumman <333
Nu ligger man här hemma helt slutkörd efter dagen som varit med min älskling brevid <3 Blir en myspys natt :*<3


PussPåDagen :**<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback