Mirakel kan ske! Jag vet <3

<3 "Sluta aldrig hoppas, sluta aldrig le, sluta aldrig drömma, mirakel kan ju ske!" <3

Mirakel.... ja, mirakel är verkliga, jag har sett oc upplevt ett <3
Att det kunde bli du och jag igen Alexander, det är det största miraklet som någonsin kunder hända mig <3
Det var något jag aldrig hade trott, men jag är lyckligast i världen nu när det äntligen<3
Efter en månad och 4 dagar tod det underbara slut, men efter 2 månader och en vecka blev det äntligen vi igen<3 Har saknat dej så otroligt mycket <33
Är så himla glad att det blev vi igen <3 Älskar dig mest över allt annat <3
Och nu skiter jag i vad alla andra säger... jag älskar dig för den du är och inget annat... och det ska vara du och jag tills döden skiljer oss åt!!! <3<3<3<3<3<3



<3 Älskar dig obeskrivligt mycket <3
 
Y Alexander Johansson Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback