1 september 2010

Ny månad, nya äventyr -.^

hehe nej men det var ett tag sen jag skrev nått nu så jag tänkte att jag skulle göra det :)
Först & främst... så är det ju inte långt kvar till min 16:årsdag, närmare bestämt den 7 september :)) 
& jag vet ju att jag då kommer få min högst önskan uppfylld, jag kommer att få min högt efterlängtade .... shhh.. det ska jag inte säga för än jag får den ;)

Sen så va det så att jag ska kutta av en bit av håret idag :pp någon decimeter eller nått :) ska ladda upp bilder efteråt så får ni säga vad ni tycker :)<3

& slutligen så ville jag bara säga att jag tycker om min nya skola väldigt mtk!
Go Västerhöjdsgymnasiet!<3<3




Puss&Kram Skumbanan :*



Kommentarer
andrea säger:

kol bild du fick <3

det blev snyggt efter klipningen <3<3<3

2010-09-01 | 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback