~:~ Sjukhus & helvete ~:~

~ Idag har det varit värsta cp-dagen -.-'
Gick i skolan till 4 som var väldigt jobbigt
förutom att det var rätt roliga lektioner men..
Hade extremt ont i magen hela dagen och på
bussen hem låg jag nästan halvt däckad och hade
feber och värmefrossa, så när jag kom hem så blev
det direkt att åka till sjukhuset i Falköping för en
liten undersökning...
Det gick väl någorlunda bra förutom att jag har
fått en inte så rolig diagnos på mitt ont i magen
och kommer få gå på antibiotika/penselin nu i
några dagar.. inte speciellt kul nej :'//

Men men... imorn blir det kul minsan :D
Imorn blir det kalas hos Antonia<33
Längtar!(L)

Puss&Kram Skumbanan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback