Torsdag :))

Hallojjsan (:
Idag är det torsdag och det har inte hänt så speciellt mycket faktiskt.
Haft mediaroduktion i skolan som vanligt på torsdagar :)
& det var kul som vanligt, fast har haft världens migrän hela dagen '-.-'
Inte skojj...

BTW! Igår blev jag ch Linn interjuade på kören, angående något kulturprojekt :)
Så håll ögonen öppna i tidningen imorn & i helgen :D

hmm... var va jag... juste, jätte mycket migrän va det ja, men det var nog mat som
fattades för när jag kom hem så fick man käka pankakor och lite tabletter så blev allt bra
sen :D

Imorgon blir det att åka till pappa i Göteborg :) har inte vart där sen i Juli, så jag har allt
längtat lite<3
Troligtvis bloggar jag lite imorn när jag sitter på tåget :) & kanske imorn bitti med<3

BTW en gång till! xd Färgade håret i söndags så nu är man blondare än vanligt ;dd<3

Mahahahaha ^^


"Du är grymt söt ska du veta!"


Det var allt från lilla mig för ikväll -.^
Tills jag skriver igen får ni ha det så bra :))


Puss&Kraam Skumbanan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback