En tår blir till tusen

Livet är inte menat att vara lätt alla gånger
Ibland känns det som att man aldrig kommer att bli lycklig
Kärlek, kärlek, det är den svåraste biten
Allt blir bara fel när det gäller den biten
Aldrig ska man hitta rätt, någon älskar mig som jag älskar honom
Ibland kommer man till en gräns, då knappt ens egna ben kan bära en längre
En gräns som sätter stop
Som får en att bara vilja somna och aldrig vakna
Vännerna säger: Kämpa, du är stark!
men inerst inne vet jag att jag har nått min gräns
gränsen då allt hopp är som bort blåst
gränsen som ber mig att somna och aldrig vakna igen
Nu vet jag hur det känns, men jag kommer aldrig sluta tycka om dig!



Kommentarer
En vän som aldrig är långt borta säger:

förstår hur du känner.. det verkar inte som om att det är meningen att kärlek ska vara lätt.. det blir alltid fel vid fel tillfälle och man ångrar sig sen efter det.. men det finns alltid hopp för tillslut hittar man någon som är värdig en (fast det är inte alltid som man är redo för den personen själv).. men det är faktiskt bara att kämpa på för allt vänder efter ett tag alla situationer ändras förr eller senare även om man inte kan se lr tro det alla gånger.. det enda man kan göra är att hoppas att det blir till det bättre och så som man själv vill <3

2011-08-08 | 08:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback