Gårdagen, bra & dålig!

Gårdagen var bra, men det blev en sen kväll, vilket innebar inget bloggande!
Det var så här att jag åkte på en liten oplanerad trip till Skara för att träffa "R"
och vi hade mycket trevligt & mysigt vill jag lova :) 
Sedan när jag skulle hem kl 20.00 skulla jag åka Skara-Falköping-Tidaholm,
men det blev lite smått kaos. Det började redan i Skara där jag höll på att missa bussen, 
Sen när jag kom till Falköping sa busschufören att det var Tidaholmsbussen, fast det i själva
verket var Skövdebussen, så jag fick åka till Skövde, vänta en timme på min buss och var
slutligen hemma ungefär klockan 23.00, var jag trött eller...?

Aja, jag kom ju hem iallafall och hade det så bra i Skara så det var helt klart värt det!<3

Nu sitter jag i skolan och har min andra webbdesignslektion för terminen, Kul änså länge :)
Just nu håller vi på att koda en egen hemsida med html-koder, ska bli awesoem att se resultatet sen :) 






Kommentarer
richard gustafsson longborn säger:

hihi sötnos de är sådana hemsidor ja gör med HTML-koder :D

2011-08-31 | 18:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback