Imorgon bär det av hemåt!

Just nu ligger jag på ett suuupermysigt hotell i Tällberg mellan Rättvik och Leksand efter ett suuupermysigt bröllop för mig moster och hennes nya man, önskar er all lycka i världen!<3

Semestern i Rättvik var lika bra som alltid, solsken varje dag och vart man än kollade såg man raggarbilar och snygga killar (a'
Fort gick det däremot! Dock var vi bara där en vecka i år, men vi hade det toppen ändå :)

Ungefär så här såg våran vecka ut;

Söndag: Incheckning på campingen, bara softa i stugan!

Måndag: Kika runt på campingen/stan, på kvällen blev det Drive-in Bio (sådan bio som man sitter i bilen och kollar) så vi såg premiären av filmen "Bilar 2", superbra!

Tisdag: På förmiddagen var det familjedag utanför stan, där man kunde paddla kanot, kolla på marknader, tälja dalahästar mm. På kvällen var den stora cruisingen som vi alla längtat efter! :)

Onsdag: Träffa Daniel, en vän som jag lärde känna i Rättvik för två år sen som jag nu åter fått träffa igen, toppe kul! :D Gå till parken på kvällen för att se på Ewa Eastwood, nicenice!

Torsdag: Chilla runt på stan, kolla marknader osv :)

Fredag: Käka på restaurang, kolla stan, ta det lugnt, på kvällen satt vi och drack cider och spelade kort i ösregnet, suuupermysigt :3

Glömde nämna att vi bodde nära Siljan (sjön) så jag och Amanda badade varje dag! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback