Superduperhelg!

Underbar helg!
Först på fredagen kom min älskling till mig och allt var helt underbart.
Hämtade honom i Skara och sen åkte vi hem till Tidaholm och hade hand om ett barndisco på motorgården.
Kul? Ja, men jävligt jobbigt också, ungarna älskade ju att dansa med mig och jag kunde inte säga nej :o
Sen igår så var det Julmarknad i min lilla håla, dock mer regn än snö, men jag, älskling, Antonia och Hanna hade super trevligt trotts vädrets hotande makter!
Sen på kvällen åkte älskling hem och jag och Antonia åkte hem till hennes :)
Vi lagade lite mat och sen hamnade vi i vardagsrummet hos Hampus, Martin och Co. :D
Satt och tjätade in till mörkaste natt, hur trevligt som helst!
Idag blev det bara en slapp dag, Eddie's pizzeria med Hampus och Martin och sen hem till Madicken och chilla på livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback