1 day left!

Ooh herre gud :o
Här har man bloggat mkt det senaste märker ja! :o
nåväl :)

Imorn är det äntligen dags för den efterlängtade resan
till spanien!
Vi ska bo i, eller rättare sagt lite utanför staden Torraveja
i sydöstra Spanien :)
50 meter till polen, 200 meter till havert, 200 meter in till stan :)
Den du ;)
Ska bli gött att komma bort ett tag :)
förutom att jag inte kommer ha mobil eller internet för än om en vecka men aja :)







Nice hu? ;)

Bilder och blogging kommer när jag kommer hem :)

Ha ett bra lov alla<3

Puss&Kram Skumbanan :*

Kommentarer
Lunarfang säger:

Ja, här nämner man inte att man träffade mig idag, nej nej. Känner mig kränkt fan! Aja, puss! <3

2011-02-10 | 19:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback