To Love or not... I love you in what way!<3

   

"Jag vet inte om det finns en gräns för vad två människor kan lova varann, men så här känner jag.."

Ja, som i fantasin som man säger, "jag ska kors eld och vatten för dig", men när jag säger dessa ord så menar jag dem verkligen, jag skulle seriöst ärligt talat göra vad som helst för att hitta den rätta kärleken...
Det jobbiga är att när man tror att man funnit den rätt blir man bara behandlad som skit tillslut ändå, och då tänker man, eller iaf jag, "existerar det ens något som heter äkta kärlek?"
Frågan är svår, och om det finns ett facit, snälla ge mig det..

Så här känner jag:
Det spelar ingen roll om du är svensk eller norsk , amerikan eller chines, alla som vill förtjänar väl ändå att hitta den rätta?
Och "jag älskar dig" säger man inte till vem som helst, bara till dem som förtjänar det och till den som man verkligen menar det till..
OCH när jag säger, "jag ska gå genom eld och vatten för din kärlek, att utan dig är jag mållös och utan dig skulle mitt liv inte vara värt någonting, det är du som får mig att andas och känna mig levande", då menar jag det också!


Så snälla, försök förstå, jag älskar dig<3


Kommentarer
J säger:

bra skrivet! tycker synd om dig.



hoppas allt löser sig <3 finns

2011-01-02 | 01:18:15
Hon där andra!! (Andrea) säger:

Fint skrivet ;Menar det värkligen :P Behöver hjälp av just deej !!! Ska gjöra blogg och heder , och du e ju bra på det!!! Hör av deej <3<3<3



2011-01-05 | 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback