Är du tröttare än vad jag är nu så är du fan inte dålig!

Idag gick jag upp kl 06.00, 06.00 mina barn! Gjorde frukost kokade te åt moster och björn och fixade smörgåsar och sånt, Jennfier vara mycket duktig, men tack vare mödan har jag varit extremt trött, inte nog med, det, jag gick med Gunnel på en 9:håls golfrunda, yes jag vart lagom trött efter detta och sedan blev det att jobba några timmar efter detta! Har gjort över 100 baguetter och fyllt med pålägg och sånt inför imorgon, som är den sista tävlingsdagen, vilket innebär mycket folk! Det är då det är som roligast och mina baguetter lär säkert gå åt ^^

Snart sova då efter som jag ska ner och jobba kl 10 imorn bitti!

NATTI! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback