Detta var nog en bloggares dödssynd!

Ooh herre gud, inget bloggande på typ en vecka vad är det för fel på mig ?!
Är i vilket fall hemskt ledsen och detta skall icke upprepas!

Igår och idag har jag varit duktig och varit barnvakt åt mina småsyskon, konstigt nog har det varit som små änglar så länge det bara var jag och dom, när dom annars brukar vara världens hitlerkopior, och det är ju positivt eller? :) 'Sen så var jag på bio på bergakungen i gbg nu i kväll med Rebecca, Var super trevligt :) vi kollade på Baksmällan 2, awesome film måste jag säga! Rekommenderas skarpt! Tack för ikväll BeccaN!<3

Nu sittter jag här och kollar på Dirty Dancing, men ska väl snart gå och lägga mig (:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback