Lördag12mars2011

Godmorgon världen!
kom precis ur duschen ^_^ *gilla*
idag vet jag inte vad som händer, pappas jobbarkompis kommer
och ska fika eller något sånt, och ikväll blir det melodifestivalfinal och
mat hos Annika & Stefan :)
Whaaaaah ;)
Har ni lust så släng gärna in en kommentar :P
Btw, sitter & lyssnar på Avril Lavignes nya album på spotify,
Sjukt bra!<3
Avril Lavigne – Goodbye Lullaby (Deluxe Edition)
Löööve!<3
Btw again! (a)
Vill experimentera med mitt hår lite tror jag. vad sägs om det här?
Lekte lite i photoshop, men tyckte det verkade som en rätt awesome idé :D
kommentera vad ni tycker :)<3

Kommentarer
Ea u know!! (snor ditt namn lite) hehehe :D säger:

det var väl snyggt :D Förutom ,du har ett rosa hår ,blåa ögon ,och röd topp? Många färger ;) hihihi ,en fråga ,va det inte tyyp så på fb aatt du sa att du kanske skulle göra hål i näsan? (eller vad man säger) och hur får man spotify?^^ jag försöker få den där ,gratis versionen men ,då måste man ha fått en inbjudan? liksom? och en grej till ,som jag glömmer stup-i-kvarten vad betyder ,btw nu igen?? ;)

2011-03-12 | 19:52:30
Bloggadress: http://andreapersson.devote.se
Svar till: Andrea säger:

vet xD

Gratis spotify kan jag fixa till dig nästa gång vi ses :)

och jag skulle pirca läppen men får inte för ens jag är 18 ;/

2011-03-13 | 00:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback