Sometimes we all have bad days!

Ne fy fan säger jag bara...
Börjar dagen kl 8.00 med nationellt prov i matte, slutar kl 09.15 med känslan i magen av att provet gick åt helvete!
Sen träffar jag Tony och vi hänger runt i skövde och chillar , och det var ju iaf kul att något kul hände på dagen, efter som eftermiddagen slutade i en katastrof...

På vägen hem från bussen lyckades jag ...

Det är inte alla som lyckas! Cykla i ösregn, halka på pedalen, fastna med ena foten i ramen, snurra runt med cykeln några varv, ungefär som 2 st 360*, hamna under cykeln och skrapa upp haka, armbågar och ben så blodet sprutar, MEN jag av alla människor lyckas!

fan va det värker i benet :(

Det är inte alla som lyckas! Cykla i ösregn, halka på pedalen, fastna med ena foten i ramen, snurra runt med cykeln några varv, ungefär som 2 st 360*, hamna under cykeln och skrapa upp haka, armbågar och ben så blodet sprutar, MEN jag av alla människor lyckas!
fan va det värker i benet :(

Nu ligger jag hemma och vrider på mig i sängen för att hitta ett sätt att ligga på så det inte gör ont i knät, och värre blir det..
Konstigt nog så är det så att alla filmer jag tittar på råkar det alltid vara så att någon eller några dör, och vafan! Det är ingen tillfällighet! :(


Saknar er så grovt farmor och Robert, det känns så overkligt att ni är borta! :'(♥

Nej, nu ska jag greppa tag om gitarren och försöka  komma på andra tankar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback