Det var som att jag hamnat i en saga...♥

"Det var helt sagolikt! Som om jag hamnat i en av mina bästa drömmar!"

Så fort jag klivit av bussen slängde vi oss i varandras famn, inte som jag hade förväntat mig, mycket bättre!
De blev en lång kram. Sen gick vi hem till honom, vi pratade, lagom mycket om ingenting alls egentligen. Jag som hade trott att ingen av oss skulle våga säga så mycket pga vår blyghet. Vi kom hem till honom. Slog oss ner i soffan, då han snabbt reste sig upp igen, startade en film och började tända massa levande ljus i rummet. Seriöst, han var nog synsk, han viste precis vilken typ av romantiska grejer jag faller för!
Han tände de sista ljuset och sedan slog han sig ner i soffan tätt intill mig och vi tog sagta varandras händer.
Båda var lite nervösa, det märktes. Hans hjärta bultade hårdare och mitt lika så. Filmen rullade igång och där satt vi, tysta och blyga som få, och ingen anade någonting om vad som skulle hända resten av kvällen.
Ca 15 minuter in i filmen och under började ske. Han vände sagta sitt ansikte åt mitt håll och jag vände mig mot honom. Vi kollade in i varandras ögon och sen hände det som bröt ner den nervösa och blyga väggen mellan oss, första kyssen! Jag svävade på moln, jag lovar, och dom var fanemej rosa!

Efter det fanns det ingen gräns mellan oss, vi pussades, kollade på film, gosade, skrattade, och hade en helt underbar kväll. Det var helt sagolikt, som om jag hamnat i en av mina drömmar! Allt kändes så rätt, han kändes så rätt, kan det verkligen vara sant, har jag funnit honom? Den som lever få se, men en sak är säker, jag är kär!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback