En helg fullt med skoj!

Tjao, länge sen jag bloggade nu, jag vet, men nu var det så att i helgen var jag på läger med folket från ungdomskällar'n :) Grymt kul helg! Det som var mest spännande var att vi inte viste något om lägret, hela resan var som en överraskning :) Så lägergården vi hamnade på låg utanför Gränna någonstans. När vi hade packat in alla grejer och ätit lite och så, så bar det av till Linköping för en kväll med Laserdoom :) Det var första gången för mig och det var grymt roligt :) Spelade till runt 00.30 sen åkte vi tillbaks till lägergården igen. Lördagen blev mest en mysdag, med lite aktiviteter inomhus, "fin-middag" och spövandring, super mysigt :) Och sen på söndagen åkte vi hem, och på hemvägen blev det att åka och kolla på två kloster, bla. Vadstena kloster. 
Grymt kul helg, bilder kommer i eftermiddag!
Nu sitter jag och har Mediekommunikation, vill bara hem, hem och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback