Gossig dag i regnet!

Godkväll alla läsare!
Mysig dag idag, trots allt regn som kom nu i eftermiddag :) 
Börjar dagen hos älskling, försover mig en halvtimme, men ingen skada skedd :)
Sen efter en mysig dag med foto typ hela dagen och fika osv blev det hem till lilla regniga Labbås!

För er som inte vet, Labbås = Tidaholm!

Iallafall! När jag kom hem gick jag hem och lagade mat till mig och min syster, makaroner, ja, jag vet att jag är knugen va matlagning (a)
Sen efter det var det dags att dra till kören och träna inför våran konsert som vi ska ha nästa torsdag, ska bli mycket kul, älskar att va med i konsterter!

För er som vill komma och titta:
Torsdag nästa vecka kl 18.30 på sagateatern i Tidaholm, kostar la typ 40 spänn inträde, som alltid, kom gärna dit! :)



Sen efter det chillade jag på stan med bästa Antonia i regn och hagel, men det var rätt kul ändå ^^<3
Kom hem, pluggade samhällskunskap, läsa 10 sidor i en bok och deadlinen är imorn, det är bara elitmänniskor som gör läxorna dagen innan de ska va färdiga!
Men nu ska jag sova, nattinatti folket!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback