Cp-morgon...

Jadu, denna morgonen var inte den bästa direkt och det går bara utför!
Jag tappade ju mitt busskort och f-kort på jönköpingsbussen i söndags så igår hämtade jag ut ett reservkort som jag ska ha tills mitt nya är beställt, men nu var det så att jag hade lagt reservkortet, nyklar och bankomatkortet i fickan på min skinnjacka som jag imorse kom på att jag hade glömt i kyrkans hus igår kväll, smidigt Jennifer, smidigt..
Så jag gick till bussen imorse utan jacka, busskort och allt... Kallt och jobbigt!
Sen när jag kom till skolan så kom jag på att jag hade en webbdesignuppgift som skulle va klar idag, och den var jag ju inte klar med de e klart, men snälla Elin hjälpte mig lite nu innan lektionen och nu sitter jag och ska ha en timmes webbdesign och är ashungrig, no good combination!

Aja, hoppas ni haft en bättre morgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback