Mitt senaste videoinlägg = diss!

Som ni märkte så testade jag ett nytt sätt att ladda upp videoinlägg istället för att göra det via youtube och sen länka till bloggen. Testade VideofyMe, och fixade även en app till mobilen så jag kunde videoblogga vart jag än befinner mig. Testade då för skoj skull med mobilen här hemma innan jag skulle åka tll gymmet och som ni märkte så filmade jag inte alls lika länge som jag själv trodde att jag gjorde. Jaja, hann iallafall säga att jag skulle till gymmet, det var ju liksom "the point", så visst, jag får nog plugga på med det här att blogga från mobilen, men det löser sig nog :)

Dessutom tjänar pengar på sin blogg genom att videoblogga med VideofyMe, så det gör ju videobloggandet lite roligare också :)

Frågan har även kommit, "hur många läsare har du per dag då?"
Håller inte koll på statistiken för än de högre siffrorna ramlar in, så börja bevaka nu för fan!



Kommentarer
Anonym säger:

hur många läsare har du?

2012-02-18 | 14:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback