Ännu en festival

Törebodafestivalen, here I come!
Som tidigare planerat, även om det har kommit hinder i vägen, så blir det Törebodafestivalen i helgen iallafall. Känns som att jag bara åker hit och dit på festivaler i år men jag hade ju tidigare sagt att jag ville ha en festivalsommar så. Så nu på förmiddagen om några timmar drar jag mig mot töreboda för att möta upp mina vänner som också ska dit, Jenny, Emelie, Elin, Bea mf. Finns även en massa välkända människor som jag ska träffa där i efterhand. Det kommer ett antal bra artister under dessa 3 dagar som jag planerat och se, bland annat Takida, Amaranthe, Mange Makers (bara för att), Asta kask, Veronica Maggio (igen) och Norlie & KKV. 
Ska bli grymt! Uppdaterar när jag kommer hem på söndag. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback