Snyggare design, segare inlärning

Tjohej alla läsare!
Nu var det ett tagsen jag uttryckte mig i bårde ord och bild här på bloggen och så kan vi ju inte ha det, eller hur?
Först och främst ville jag bara be om ursäkt för dåligt uppdaterande och dels nämna lite om den nya designen här på blogg.se. Den må se snyggare ut, men allt blir så rörigt på något sätt, när man väl har vant sig vid den gamla och så hittar dom på en ny precis som "timeline" på facebook, som jag dock tyckte var mycket lättare att förstå än blogg.se's nya design. Ett litet snesteg och man trasslar till allt på hela sin bloggdesign.
 
HISS:
 ✔ Snyggare utsida
 ✔ "Modärnare"
 ✔ Ladda upp flera bilder i taget, snabbare, enklare!
 
DISS:
 ✔ Ett enda snedsteg och du kan fucka upp hela din egen bloggdesign
 ✔ Svårare att hitta saker och ting som är mer dolda än innnan
 ✔ Svårare att lära sig, efter som att man var van vid den gamla
 
 
Sådär, det var det jag hade att säga idag. Nu ska jag gå ut och gå promenad med Antonia.
 
Hej så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback