Melodifestival och familjemys

Först och främst vill jag bara säga Grattis Loreen som tog hem en väldigt välförtjänt seger! I år fanns det många bra artister/grupper och jag hade svårt att välja ut min favorit, men jag insåg att ju fler gånger man lyssnade på Loreen's låt, ju bättre blev den och jag tror att hon kommer lyckas bra i Baku fram i vår. Annars var ju favoriterna, som många andras, Dead by april, Molly Sandén, Danny, David Lindgren och Ulrik munther. Ett oväntat avslöjande är också att jag faktiskt gillar Björn Ranelids låt, det är också en låt som blir bättre för varje gång man hör den, men det är ju så klart refrängen som jag faller för, men även låten budskap, kärlek. 
Nog om detta, säger i alla fall, ett STORT lycka till till Loreen i "le gande final" så att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback