Sjukt rolig start på helgen!

Gårdagen var ett mycke bra exempel på hur en riktig lyckad helg ska ha sin början.
Sluta tidigt från skolan, umgås med mycket trevligt folk, gammalt som nytt, och för och inte tala om det underbara vädret, kunde inte bli bättre! Först när jag kom hem från skolan var jag med Bea, Alex och Kim. Det var länge sen man träffade Alex så det var trevligt. Senare på kvällen var jag ute på stan med Antonia och Bea, då vi även träffade Rickard och hanns brud Emma, Bekka och Emma nummer 2 :) Mycket trevligt. Sen efterfest hos Bekka och familjen Lundahl.Senare på kvällen var det bara jag, Maria, Bekka, Emma, Daniel och katten som var kvar. Vi satt och spelade kort och Tornet till 5 på morgonen. Hur mysigt som helst. Många sköna människor och många sköna skratt! Måste göras om!

Kommentarer
martina säger:

hej! allt bra? :)

2012-03-24 | 18:04:15
Bloggadress: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback