Superduperhelg i Lysekil!

Har haft en helt underbar lördag - söndag nere på kusten. Bodde på hotell med familjen och min syster AMandas farmor och farfar. Super mysigt. Jag övningskörde dit och hem, mycket duktigt av mig och jag fick massa creds för det. Väl framme i Lysekil åkte vi till ett ställe som heter Havets hus, som ett litet universeeum, ett akvarium där man fick gå runt och titta på fisk osv. Efter det blev det en glass vid havet och sen åkte vi till hotellet. Väl inpackade på hotellt så gick vi ner till restaurangen för att äta middag, dä det väntade en stor överraskning för Farmor och Farfar. Vi skulle träffa Alicia och Salinda på restaurangen. Mina låtsassystrar. Alla var glada över att se varandra och det kom många skratt och många tårar, glädjetårar såklart. Tack för en underbar helg, saknar er redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback