SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN




Favoritfärg?
hmm, det måste nog vara blå, lila eller, lika tråkig som de flesta andra, så säger jag faktiskt svart.

Något du inte klarar dig utan?
Också en bra fråga, men jag skulle nog tippa på att välja mellan kamera, mobil eller dator (har dock klarat mig utan gratissms nu i en vecka eller två, men jag överlever ändå).



Om du blev fast på en öde Ö, vilka 2 saker skulle du ta med dig då?
Två självklara svar, kamera för att föreviga den stund jag hade på ön, och sen en fulladdad mobil med pengar och allt så jag kunde ringa så ag kunde komma hem.

Vad fotar du med?
Har fotat länge och i början var det allt från mobilkamera och engångskamera till små digitalkameror. Nu mera är det min lilla älskling systemkameran, en Nikon d3000.

Vad har du för mobil?
En samsung galaxy S plus.

Röker du?
Ja! Dock inget att rekommendera och jag ska sluta i sinnom tid.
Do you love me?
Ja självklart gör jag det kära Jennifer, du är en av mina bästa vänner bruden!
Do you love me?
Ja joel, bästa brodern i världen!
Sådär, det var allt från m in första frågestund, men fortsätt att ligga i med kommentarerna så kommer det fler frågestunder! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback